Monday 31 October 2011

We shall all be heard, someday


We are on this patch of dirt for a reason,
But the point is not to hold on to this patch of dirt.
The point is to hold on.
We shall overcome, someday.



We shall overcome, we shall overcome,
We shall overcome, someday.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

We shall all be heard, we shall all be heard,
We shall all be heard, someday.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

We’ll walk hand in hand, we’ll walk hand in hand,
We’ll walk hand in hand, someday.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

We shall live in peace, we shall live in peace,
We shall live in peace, someday.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

We shall all be free, we shall all be free,
We shall all be free, someday.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

We are not afraid, we are not afraid,
We are not afraid, today.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

We shall overcome, we shall overcome,
We shall overcome, someday.
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome, someday.

No comments:

Post a Comment